• naša četiri principa

      dugoročna vizija - kvalitet
      - usluga - timski rad

    ROSSMAX – VAŠ PARTNER ZA ZDRAV NAČIN ŽIVOTA

    Vrhunski proizvodi i rešenja vrhunske tehnologije za najviši nivo kvaliteta

    Rossmax, vodeća kompanija na svetskom zdravstvenom tržištu, posvećena je razvoju i distribuciji vrhunskih proizvoda i rešenja vrhunske tehnologije za najviši nivo kvaliteta.
    Poslovna područja kojim se bavimo su PREVENCIJA, PRAĆENJE, TERAPIJA. Naša ponuda proizvoda i usluga se sastoji od zdravstvenih proizvoda za fitnes, gojaznost, hipertenziju, negu respiratornog sistema, kontrolu visoke temperature, termo terapije protiv bolova, lečenje rana i poremećaja u spavanju. Svi proizvodi su dostupni u više od 80 zemalja, klinički ispitani i odobreni na temelju najnovijih standarda kvaliteta. Jedini smo proizvođač u industriji s potpuno integrisanim proizvodnim pogonom, te se ponosimo našim proizvodnim mogućnostima i sveobuhvatnoj kontroli procesa na svetskom nivou. Od inovativnog pristupa istraživanju i razvoju proizvoda do efikasne proizvodnje, transporta i logistike, držimo se principa izvrsnosti, koji je ključ našeg uspeha.
    • 1988

      Rossmax je osnovan u gradu Tajpej na Tajvanu.
    • 1992

      Rossmax je prva kompanija van Japana koja proizvodi
      APARATE ZA MERENJE KRVNOG PRITISKA NA RUČNOM ZGLOBU i inovativnu FUNKCIJU MEMORISANJA PODATAKA ZA DVA KORISNIKA.
    • 1994

      Rossmax je odobren od strane Američke agencije za hranu i lekove (FDA) i to je drugi proizvođač aparata za merenje krvnog pritiska koji je došao na američko tržište
    • 1996

      Sa evropskom OZNAKOM CE i sertifikatom u skladu sa Direktivom o medicinskim sredstvima.
    • 1997

      TEHNOLOGIJA "REAL FUZZY" kod aparata za merenje pritiska na nadlaktici.
    • 1998

      10. GODINA POSTOJANJA kompanije Rossmax
    • 1999

      Poslato preko 2 MILIONA jedinica aparata za merenje krvnog pritiska.
    • 2000

      • Osnivanje SEDIŠTA kompanije ROSSMAX u tehnološkom parku "NeiHu"
      • TEHNOLOGIJA "SMART SENSE" sa naprednim sistemom regulacije vazduha
    • 2001

      Uvođenje BRENDA "MEDIPRO" na kinesko tržište
    • 2002

      POTPUNO INTEGRISAN PROIZVODNI POGON u Šangaju, Kina
    • 2003

      • Prvobitna javna ponuda odobrena na TAJVANSKOJ BERZI
      • DIGITALNI MERAČ PRITISKA (Mandaus II) za sfigomanometre
    • 2005

      • Osnovan je ROSSMAX JAPAN
      • DIGITALNA TEHNOLOGIJA KOROTKOFLJEVIH TONOVA sa sistemom dva senzora kod aparata za merenje krvnog pritiska
      • TEHNOLOGIJA OTKRIVANJA NEPRAVILNIH OTKUCAJA SRCA (IHB) kod aparata za merenje krvnog pritiska
      • Sistem baždarenja "CAL PRO" kako bi aparati za merenje krvnog pritiska pokazivali tačne rezultate
    • 2006

      FUNKCIJA GOVORA pruža glasovne smernice kod aparata za merenje krvnog pritiska
    • 2007

      Dobijanje kliničkih potvrda od Britanskog društva za hipertenziju i Evropskog društva za hipertenziju (BHS & ESH) sa NAJVIŠOM MOGUĆOM OCENOM AA
    • 2008

      • 20 GODINA POSTOJANJA kompanije Rossmax
      • Uspešno razvijena TEHNOLOGIJA "REST CONDITION" (HSD)
    • 2009

      uspešno razvijen REŽIM ODREĐIVANJA PROSEKA VREDNOSTI IZMERENIH U PREPODNEVNIM I POPODNEVNIM ČASOVIMA
    • 2010

      Osnovan je ROSSMAX SWISS radi opsluživanja evropskog, srednjoistočnog i afričkog tržišta
    • 2011

      • Uvođenje novog SISTEMA KORPORATIVNOG IDENTITETA
      • Uspešno razvijen REŽIM ODREĐIVANJA PROSEKA VREDNOSTI IZMERENIH U PREPODNEVNIM I POPODNEVNIM ČASOVIMA
    • 2012

      • Osnovan je ROSSMAX INDIA radi opsluživanja indijskog tržišta
      • IZBOR AUTOMATSKOG I AUSKULTATORNOG REŽIMA kod aparata za merenje krvnog pritiska
      • NAVLAKA ZA SONDU "PLUG & SECURE" za infracrvene termometre za uho
      • REŽIM KONTINUIRANOG SKENIRANJA ZA UHO kod infracrvenih termometara za uho
      • ZAMENSKA NAVLAKA ZA BESKONTAKTNU SONDU kod infracrvenih termometara za uho
      • NAPREDNI INFRACRVENI SISTEM MERENJA kod kontaktnih termometara
      • TEHNOLOGIJA PODEŠAVANJA PUTEM VENTILA radi regulacije brzine nebulizacije
    • 2013

      • MESH TEHNOLOGIJA za inhalatore
      • MINI PUMPA za mini klipne inhalatore
      • TELEFOTO MERENJE TEMPERATURE za beskontaktni telefoto termometar
      • TERMOKALNI kalibracioni sistem kako bi se osigurala tačnost termometara
    • 2014

      • Uvođenje kompletne RESPIRATORNE LINIJE PROIZVODA
      • Razvijena PARR TEHNOLOGIJA
      Detekcija aritmije, atrijalne fibrilacije (AFib)
      Prevremena kontrakcija (PC)
      Tahikardija (TACH)
      Bradikardija (BRAD)
    • 2015

      BLUETOOTH I BEŽIČNO APLIKACIJSKO REŠENJE za merače krvnog pritiska
    • 2016

      Uvođenje USISNIH JEDINICA
    • 2017

      • TEHNOLOGIJA PROVERE ARTERIJA (ACT) za pulsne oksimetre
      • 3BREATH - Respiratorno rešenje 3u1 - inhalator, nazalni aspirator, perač nosa
    • 2019

      Uvođenje APLIKACIJE "HEALTHSTYLE" za aparate za merenje krvnog pritiska, pulsne oksimetre, aparate za merenje šećera u krvi, termometre i vage
    • 2020

      Uvođenje ZDRAVSTVENE STANICE koja se postavlja u apotekama i na drugim javnim mestima.

    Međunarodni sertifikati

    Brojne potvrde na lokalnom i međunarodnom nivou uz preporuke priznatih institucija (poput BHS – Britanskog društva za hipertenziju, ESH – Evropskog društva za hipertenziju), potvrđuju tačnost, sigurnost, stabilnost, pouzdanost i visoku efikasnost naše celokupne ponude. Rossmax merači krvnog pritiska se u potpunosti mogu preporučiti trudnicama.
    ROSSMAX

    Postprodajne usluge

    Za Rossmax, prodaja je tek prvi korak, ali ne i poslednji. Pružanjem vrhunske postprodajne usluge, predani smo izgradnji dugoročnog odnosa.

    Tokom poslednjih decenija Rossmax je na globalnom nivou razvio dinamični postprodajni koncept koji čine tehnike prodaje, kontakti s postojećim kupcima i sistem rešavanja prigovora. Kroz obrazovanje i redovni priliv povratnih informacija dosegnut je vrlo visok nivo kvaliteta svakog procesa.

    Prodajne tehnike

    Snažna podrška stručnjaka za marketing i prodaju.

    Aktivnosti daljeg praćenja kontakta

    Od upoznavanja do stvaranja jakog poslovnog odnosa.

    Rešavanje prigovora

    Razumemo važnost službe za korisnike kao i važnost samog proizvoda.

    Edukacija

    Dobro zabeleženi radni procesi, lokalne radionice i obuke za prodajno i tehničko osoblje.